Ai lansat magazinul de câteva luni, arată grozav, ai trafic din diverse surse, dar oamenii nu prea cumpără.

Aceast lucru este valabil pentru foarte multe magazine online din România și nu numai.

Cei care vor să deschidă un magazin online, pun pe primul plan prețul și caută cele mai ieftine oferte. Binențeles că și rezultatele obținute sunt pe măsură.

În seria de articole pe care o începem astăzi, îți vom arăta ce poți face ca să crești conversiile în magazinul tău online și astfel vei ști la ce să fii atent atunci când negociezi oferta cu o agenție de web design.

Sunt câteva lucruri pe care le implementăm pentru clienții noștri și care îmbunătățesc experiența utilizatorului (User eXperience) și implicit îi fac pe oameni să cumpere.

În acest prim articol din serie, vei vedea care sunt avantajele folosirii unui modul de comandă rapidă (Quick checkout).

Statisticile arată că un procent între 60% și 80% dintre clienții care au adăugat produse în coș, abandonează la finalizarea comenzii.

Formularele de finalizare a comenzii sunt de obicei foarte stufoase și descurajează cumpărătorii făcându-i să abandoneze coșul de cumpărături.

În videoclipul de mai jos poți vedea cum se desfășoară finalizarea comenzii la un magazin online care folosește varianta clasică de formular.

La magazinele online realizate de noi, finalizarea comenzii se face într-un singur pas, cumpărătorul având pe o singură pagină atât câmpurile pe care trebuie să le completeze pentru lansarea comenzii cât și detaliile comenzii (produse, prețuri, preț total, etc).

Iată cum arată formularul nostru de finalizare a comenzii:

După cum se poate vedea, acest formular de finalizare a comenzii arată cu totul altfel.

Aici cumpărătorul are toate informațiile în aceeași pagină iar procesul de finalizare a comenzii este mult mai rapid, lucru care duce la creșterea ratei de finalizare a comenzii. 

Un studiu realizat de SmartInsights în octombrie 2018, arată că 91,7% din clienți folosesc aceleași date de facturare, adrese de expediere sau metode de livrare și plată ca și la comanda anterioară. 

Profităm de această informație, implementăm la magazinele create de Multiseco o facilitate care face ca pentru clienții autentificați, sistemul să completeze automat detaliile contului, clientul trebuind doar să verifice dacă are adăugate în coș toate produsele dorite.

În acest fel clienții autemtificați vor ajunge cu un singur click la finalizarea comenzii.

Iată cum se realizează finalizarea comenzii în cazul în care clientul are cont și este autentificat:

În articolul următor vei vedea o altă tehnică care ajută la creșterea ratei de conversie, așa că rămâi aproape. 

Dacă vrei să nu ratezi următoarele articole, lasă-ne adresa ta de email și te vom anunța când se publică următoarele articole.

Dacă vrei mai multe informații despre realizarea și promovarea unui magazin online programează o discuție cu specialistul nostru în marketing:

Descarca Raportul Gatuit

Raport gratuit îți va arăta pas cu pas cum să creezi să să configurezi un cont Google Analytics

Mulțumim! Urmărește căsuța de email pentru că în curând vei primi materialul promis.