Google AdWordsCum configurezi o campanie Google AdWords

Acest articol nu se vrea un tutorial despre setarea sau administrarea unei campanii de promovare online Google AdWords. Pentru acesta cea mai bună sursă de documentare se găsește pe site-ul Google și poate fi accesat la următoarea adresă: https://support.google.com/adwords.

Aici vrem să punctăm câteva principii care te vor ajuta la crearea unei campanii care să fie setată corect.

Pașii necesari pentru a desfășura o campanie de promovare de succes sunt:

 

  1. Targhetarea
  2. Pregătirea anunțurilor
  3. Testarea
  4. Analizarea datelor
  5. Optimizarea

Să le luăm pe rând.

  1. Targhetarea este procesul cu care trebuie începută orice campanie Google AdWords. În această fază este esențială colaborarea dintre beneficiarul campaniei și cel care o administrează.

Trebuie stabilite produsele sau serviciile care vor face obiectul promovării și stabilită o listă de cuvinte cheie relevante pentru fiecare produs. Aici sunt de mare ajutor instrumentele oferite de Google: Google Trends și Google Keyword Planner. Utilizarea lor este descrisă în paginile de suport Google.

  1. Pregătirea anunțurilor trebuie realizată în mai mulți pași.

Întâi se creează grupuri de anunțuri pentru fiecare produs sau serviciu ce va fi promovat în campanie. Apoi, se creează anunțuri targhetate pentru fiecare grup de anunțuri (cel puțin două pentru fiecare anunț).

Pentru început recomand folosirea cuvintelor cheie în formatul potrivire exactă, potrivire expresie și cuvinte cheie negative. Acest lucru aduce unele avantaje cum ar fi: descoperirea mai rapida a produselor cu o rata de conversie mai mare, rata de click mai bună care duce la un scor de calitate mai bun, deci prețuri mai mici per click. Vizitatorul va ajunge pe o pagină relevantă pentru căutarea lui, lucru care duce la îmbunătățirea ratei de conversie.

  1. Testarea se va face atât pe anunțuri pentru a determina care sunt cele mai eficiente, cât și testarea pe landing page.

Pentru asta se vor crea doua sau mai multe landing page-uri, cu diferite variante de culori, titluri, mesaje de vânzare și amplasarea butoanelor de acțiune urmând ca după ce există date relevante sa se ia decizia care dintre ele este mai eficientă, concentrându-ne întreaga atenție asupra ei.

Testarea este un proces destul de laborios și de îndelungat, dar permite o optimizare foarte bună a campaniilor.

  1. Pentru analiza eficientă a datelor contul de Google AdWords trebuie conectat cu cel de Google Analytics. Pentru a face asta găsiți explicații ample pe paginile de suport Google.

Atunci când vor exista date relevante se va putea vedea cum a evoluat în timp campania și se vor putea lua decizii de optimizare atât din punctul de vedere al eficienței cât și a costurilor.

  1. Optimizarea este un proces continuu care se desfășoară pe tot parcursul campaniei de promovare. Este foarte important ca analiza datelor să fie făcută corect pentru a putea lua deciziile corecte în ceea ce privește optimizarea campaniei

Așadar, setarea și desfășurarea unei campanii Google AdWords este o treabă laborioasă și mare consumatoare de timp.

Multiseco vă stă la dispoziție cu toate resursele necesare pentru desfășurarea unei campanii de promovare eficiente, care sa vă aducă rezultatele scontate în cel mai scurt timp.

Dacă doriți să ne contactați o puteți face pe site-ul nostru: https://www.multiseco.ro, la telefon apelând numărul 0723443990 sau pe email la adresa [email protected] și [email protected].

Va așteptăm!

Descarca Raportul Gatuit

Raport gratuit îți va arăta pas cu pas cum să creezi să să configurezi un cont Google Analytics

Mulțumim! Urmărește căsuța de email pentru că în curând vei primi materialul promis.