Românii navighează pe internet, zilnic, timp de 271,2 minute, potrivit studiului „Media Consumption Forecast” al agenției globale „Zenith Optimedia”. De asemenea, conform aceluiași studiu, consumul de internet va crește cu 10% pe an.

Am început cu datele acestui studiu pentru a-ți arăta cât de adânc a pătruns internetul în viețile noastre.

Gândește-te, tu când vrei să cauți ceva la ce te gândești mai întâi?

Dacă ești la birou, accesezi internetul și faci o căutare pe Google. Dacă ești pe stradă și ai la îndemână un smartphone, cu siguranță că faci același lucru.

Cautare pe telefon

La fel ca tine procedează și clienții care caută produse sau servicii similare cu ale tale.

Dacă vor găsi produsele concurenței și nu pe ale tale, asta se întâmplă pentru că încă nu ai un site de prezentare.

În zilele noastre o afacere care nu este prezentă pe internet într-un fel sau altul, are foarte mult de pierdut.

În continuare îți voi arăta care sunt beneficiile prezenței online pentru o afacere, chiar dacă se desfășoară exclusiv offline.

Avantajele oferite de un site de prezentare

Vizibilitate

Așa cum scriam mai sus, primul impuls atunci când vrei să cauți ceva, este să începi cu o căutare pe Google.

Un site de prezentare va aduce afacerea în fața celor care caută produse sau servicii ca ale tale.

Condiția ca acest lucru să se întâmple este ca site-ul tău să aibă conținut relevant pentru clienții care caută produsele tale și să fie optimizat SEO.

Afacerea ta va putea fi văzută de oameni din întreaga lume și va funcționa la fel ca o vitrină care poate fi văzută de peste tot. Va depinde doar de tine dacă ceea ce afișezi în ea este ceea ce își doresc potențialii clienți.

Chiar dacă afacerea ta este o afacere locală care nu are nicio legătură cu mediul online, beneficiile pe care le oferă un site de prezentare sunt foarte mari.

Clienții din ziua de astăzi sunt foarte grăbiți, ei nu mai au timp să se plimbe prin câteva magazine pentru a căuta ceea ce doresc. Cei mai mulți iau decizia de cumpărare în urma unor căutări pe internet și chiar dacă nu cumpără online, vor merge spre afacerea despre cunosc cele mai multe lucruri.

Dacă ai un magazin fizic, un site de prezentare, însoțit de o prezență consistentă pe Social Media te va ajuta să devii mai cunoscut în zona în care vinzi.

O unealtă de marketing eficientă

Ca unealtă de marketing un site de prezentare poate să acopere toate cele patru componente ale mixului de marketingului: Produs, Plasare, Preț și Promovare (cei 4 P).

În procesul de elaborare al unui produs, feedback-ul din partea potențialilor clienți este necesar și este foarte ușor de obținut prin intermediul unui website.

Pot fi publicate diferite chestionare sau sondaje care să ajute la îmbunătățirea calității produsului, ținând cont de părerile acelor oameni care îl vor folosi.

Dacă în site-ul de prezentare este înserat un modul de eCommerce, atunci vânzarea produselor se poate face direct de pe site, cu cheltuieli mult mai reduse decât în cazul unui magazin fizic.

De asemenea, website-ul tău poate deveni o unealtă de promovare foarte eficientă, cu rezultate măsurabile și costuri mult reduse față de promovarea clasică.

În plus, promovarea online se poate adresa unui segment foarte precis de public care poate fi interesat de produsele sau serviciile tale.

Combinând tehnicile SEO cu promovarea online și email marketing-ul vei putea obține niște rezultate extraordinare.

Prezentarea generală a publicului

Vrei și tu un site de prezentare?

Pentru început, vrem doar să te provocăm la o discuție, fără niciun fel de obligație din partea ta. Dacă vei considera că ceea ce îți putem oferi îți va fi de folos, vom merge mai departe.

Promovare

Facebook a devenit mai mult decât o rețea de socializare, fiind acum o cale de promovare foarte eficientă pentru orice afacere, indiferent dacă activitatea ei este online sau exclusiv offline.

Mesajul tău poate ajunge, la costuri foarte scăzute, exact la oamenii care caută produsele sau serviciile tale.

O campanie de promovare Facebook poate fi direcționată spre zona geografică dorită sau segmentul de public vizat în funcție de multe criterii cum ar fi: caracteristicile demografice, interesele, nivelul de educație și multe altele.

O altă unealtă de promovare care împreună cu un site de prezentare, poate să atragă potențiali clienți este Google AdWords.

Campaniile Google AdWords bine administrate, vor pune afacerea ta în fața celor care au nevoie de produsele sau serviciile tale exact atunci când aceștia le caută.

Posibilitățile de promovare în mediul online sunt nelimitate, dar toate pornesc de la existența unui site de prezentare bine făcut.

Canalele de unde vine traficul

Încrederea clienților

Suportul oferit clienților prin intermediul unui site de prezentare va fi mult mai eficient și îți va oferi posibilitatea să fii în contact cu ei tot timpul.

Vei putea implementa un modul de chat, dacă crezi că este necesar, sau vei putea să pui la dispoziția clienților un număr de telefon, o adresa de email sau un formular de contact prin intermediul cărora să poată să obțină suport de la echipa ta.

În plus, cei care caută ceva ce tu vinzi și ajung în urma unei căutări pe website-ul tău, vor putea să găsească toate informațiile de care au nevoie fără să fie nevoiți să dea telefoane sau să facă o mulțime de drumuri pentru a găsi ceea ce au nevoie.

Toate paginile site-ului

Vrei și tu un site de prezentare?

Pentru început, vrem doar să te provocăm la o discuție, fără niciun fel de obligație din partea ta. Dacă vei considera că ceea ce îți putem oferi îți va fi de folos, vom merge mai departe.

Beneficiile oferite de existența unui site de prezentare sunt uriașe și vor compensa din plin investiția pentru crearea lui.

Există, la ora actuală o mulțime de firme de web design, care oferă prețuri competitive, dar puține dintre ele vor avea grijă ca site-ul tău să își atingă scopul pentru care a fost creat, acela de a atrage clienți.

Dacă totul se rezumă la crearea unui site de prezentare, fără a continua cu o muncă continuă de promovare și optimizare SEO, bazată pe o strategie bine pusă la punct, atunci realizarea site-ului va fi doar o cheltuială inutilă.

Colaborarea cu o agenție serioasă de web design și promovare ar trebui să înceapă cu studierea pieței și a concurenței și să dureze atâta timp cât website-ul este online.

Într-un articol viitor îți voi prezenta o listă de întrebări la care ar trebui să răspunzi înainte de a contacta o firmă de web design.

După ce vei răspunde la acele întrebări vei ști ce trebuie să ceri atunci când negociezi realizarea unui site de prezentare, astfel încât să obții să obții ceea ce îți dorești: un mijloc de promovare pentru afacerea ta și totodată un agent de vânzări foarte eficient.

Lasă un comentariu mai jos, iar dacă ți-a plăcut distribuie acest articol și prietenilor tăi.

Descarca Raportul Gatuit

Raport gratuit îți va arăta pas cu pas cum să creezi să să configurezi un cont Google Analytics

Mulțumim! Urmărește căsuța de email pentru că în curând vei primi materialul promis.